شهرداری گزارش اقدامات خود در ساماندهی معتادان متجاهر را ارایه کند/ شهر تهران چه میزان معتاد دارد؟

عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد:

شهرداری گزارش اقدامات خود در ساماندهی معتادان متجاهر را ارایه کند شهر تهران چه میزان معتاد دارد؟

عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تاکید بر ضرورت مبارزه با آسیبهای اجتماعی شهر، به ویژه سوء مصرف موادمخدر، از شهرداری تهران خواست گزارشی از اقدامات خود برای ساماندهی معتادان متجاهر ارایه کند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، سوده نجفی، عضو هییت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و سومین جلسه شورا با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان اظهار داشت: پیشاپیش عیدنوروز و سال جدید را بر شهروندان تبریک عرض می کنم و امیدوارم سال 1403 سالی پر از خیر و برکت برای ملت شریف ایران باشد.

 

وی گفت: موضوع معتادان متجاهر از مواردی بود که شورای شهر بر آن تاکید داشت و شهرداری نیز در اوایل شروع به کار با تشکیل قرارگاه اجتماعی تلاش کرد آن را ساماندهی کند اما به نظر می رسد این موضوع از اولویت خارج شده است و ما کماکان شاهد این وضعیت در سطح شهر هستیم و بسیاری از شهروندان نسبت به آن انتقاداتی دارند.

 

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بنده و برخی از همکاران در همان ایام اجرای طرح های مربوط به این موضوع خواستار ارایه گزارش از سوی معاونت مربوطه در شهرداری شدیم اما توجهی به آن نشد. لذا در همین راستا از شهردار تهران که دستیار رییس جمهور در امور مدیریت آسیب های اجتماعی شهر تهران است؛ می خواهم گزارشی از اقدامات خود در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر شهر تهران را ارایه کند تا مشخص شود چه اقداماتی در انجام شده و شهر تهران چه میزان معتاد دارد و کدام سازمان ها در این راستا مسیولیت هایی دارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهرداری گزارش اقدامات خود در ساماندهی معتادان متجاهر را ارایه کند/ شهر تهران چه میزان معتاد دارد؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهرداری گزارش اقدامات خود در ساماندهی معتادان متجاهر را ارایه کند/ شهر تهران چه میزان معتاد دارد؟"، کلیک کنید.