سیتیزن ها در یک قدمی صدر / دی زربی در خانه گلباران شد!

در بازی معوقه از هفته بیست ونهم لیگ جزیره، منچسترسیتی در خانه برایتون به یک پیروزی قاطعانه دست پیدا کرد.

به گزارش ری رایت، شاگردان پپ گواردیولا در بازی معوقه هفته بیست ونهم خود برخلاف تصورات اصلا کار سختی نداشتند و توانستند برایتون را در خانه اش گلباران کنند و به پیروزی 4 بر صفر دست پیدا کنند.

سیتیزن ها در همان 35 دقیقه نخست بازی نسخه دی زربی و شاگردانش را پیچیدند و 2 مرتبه توسط فودن و یک مرتبه توسط دی بروینه دروازه برایتون را گشودند و در نیمه دوم هم آلوارس در دقیقه 62 تیر خلاص را بر پیکر رقیب شلیک کرد.

با این پیروزی منچسترسیتی با 76 امتیاز و یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم قرار گرفت تا باز هم در آستانه قهرمانی در لیگ جزیره قرار بگیرد.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیتیزن ها در یک قدمی صدر / دی زربی در خانه گلباران شد!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیتیزن ها در یک قدمی صدر / دی زربی در خانه گلباران شد!"، کلیک کنید.