تهران باز هم بارانی می‌شود؟

تهران باز هم بارانی می‌شود؟

به گزارش ری رایت، مطابق داده‌های اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان استان امروز کمی تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.همچنین احتمال بارش تگرگ، رخداد صاعقه، آب‌گرفتگی، جاری‌شدن روان‌آب و وزش باد شدید در سطح استان به‌ویژه در نیمه شمالی مورد انتظار است.

فارس نوشت: طی روزهای آینده نیز در ارتفاعات شمالی رگبار پراکنده باران و در بخش‌های غربی و جنوبی، گاهی افزایش سرعت افزایش سرعت وزش باد، خیزش گردوخاک محلی یا انتقال گردوخاک از استان‌های هم‌جوار، کاهش دید افقی و در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار رقیق محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.بنابر اعلام هواشناسی تهران هوای پایتخت روند کاهش نسبی را طی کرده و طی ۵ روز آینده اکثر شهرهای استان دمای زیر ۳۰ درجه سانتی‌گراد را تجربه خواهند کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تهران باز هم بارانی می‌شود؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تهران باز هم بارانی می‌شود؟"، کلیک کنید.