بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه

بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه

یک رسانه رژیم صهیونیستی فاش کرد این رژیم سناریوهای مربوط به قرار بازداشت بینالمللی سران رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو را مخفیانه بررسی کرده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، شبکه 13 رژیم صهیونیستی در این باره بدون اشاره به زمان تشکیل جلسه امنیتی این رژیم اعلام کرد که سناریوهای صدور قرار بازداشت بین المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رییس ستاد مشترک اسراییل از سوی دیوان بین المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه 12 رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی گری وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه"، کلیک کنید.