اعزام 9 تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران در گفتگو با ری رایت خبرداد؛

اعزام 9 تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران با اشاره به رشد 30 درصدی تعداد تیم های شرکت کننده گفت: 9 تیم برتر از هجدهمین دوره مسابقات بین المللی آزاد ایران به کشور هلند اعزام می شوند.

مرتضی موسی خانی، رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، اظهار کرد: هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با حضور بیش از 316 تیم که پس از صلاحیت سنجی به مسابقات راه پیدا کردند و ثبت نام بیش از 400 تیم، کار آغاز شد.

وی با اشاره به مسابقات تخصصی، ادامه داد: با ارسال تی دی پی ها و مسابقات تخصصی 316 تیم به مسابقات راه پیدا کردند. در این دوره از مسابقات در دو بخش دانش آموزی و بزرگسالان از پنج کشور جهان از جمله برزیل، آلمان، چین، افغانستان و ارمنستان و بخش شبیه سازی و ربات های واقعی نخبگان حضور پیدا کردند.

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران با بیان اینکه کار ارزشمندی با هدف توسعه و ترویج دانش هوش مصنوعی انجام شده است، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات شاهد رشد 30 درصدی از نظر تعداد تیم های شرکت کننده و شرکت کنندگان هستیم.

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران با بیان اینکه 70 تیم در بخش بزرگسالان اعم از شبیه ساز دوبعدی، ربات های پرنده، خودرو های خودران، دمو بزرگسالان و ربات های صنعتی داریم، ابراز کرد: شرکت کنندگان در بخش دانش آموز لیگ های این سایتو که ربات ها بسیار سریع ساخته می شوند، در بخش دموی دانش آموزی، فوتبال، امدادگر و شبیه ساز دانش آموزی حضور پیدا کردند.

موسی خانی با بیان اینکه 9 تیم برتر از مسابقات به کشور هلند اعزام می شوند، ادامه داد: این تیم ها برای شرکت در مسابقات جهانی آمادگی لازم را پیدا می کنند. آنچه در این دوره اتفاق افتاد، شاهد ارتقای کیفیت مسابقات، برگزاری نشست های تخصصی و ارایه سخنرانی های علمی توسط پژوهشگران بودیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعزام 9 تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعزام 9 تیم برتر در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به کشور هلند"، کلیک کنید.