یاییر جولان: در غزه گیر افتاده ایم / نتانیاهو بدترین رهبر تاریخ اسراییل است

یاییر جولان: در غزه گیر افتاده ایم نتانیاهو بدترین رهبر تاریخ اسراییل است

رییس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اسراییل بدون اهداف واقعی یا استراتژی هایی که خروجی خوب داشته باشد در غزه گیر افتاده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ری رایت؛ یاییر جولان، رییس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در واکنش به ناکامی های پی در پی رژیم صهیونیستی در فلسطین، نوشت: اسراییل بدون اهداف واقعی یا استراتژی هایی که خروجی خوب داشته باشد در غزه گیر افتاده است.

جولان ادامه داد: نتانیاهو بدترین رهبر تاریخ اسراییل است و تهدیدی برای موجودیت ما است.

رییس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد کرد: هدف سرنگونی نیرو های حماس و بازگرداندن افراد ربوده شده از ابتدا غیر واقعی و دست نیافتنی بود 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یاییر جولان: در غزه گیر افتاده ایم / نتانیاهو بدترین رهبر تاریخ اسراییل است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یاییر جولان: در غزه گیر افتاده ایم / نتانیاهو بدترین رهبر تاریخ اسراییل است"، کلیک کنید.