هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه ای پرسپولیس و سپاهان

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه ای پرسپولیس و سپاهان

نیمه اول بازی تیم های پرسپولیس و سپاهان برنده ای نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در انتهای 45 دقیقه اول به تساوی بدون گل رسیدند.

داور: بیژن حیدری

اخطار: ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان)

گل: ——–

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و محمد شکاری.

دو تیم احتیاط را در اولویت قرار دادند و منتظر اشتباه یکدیگر بودند تا در ضدحملات سریع به دروازه رقیب برسند. تیمی که بیشتر توانست در نیمه اول خلق موقعیت سپاهان بود، اگرچه پرسپولیس هم فرصت های گلزنی به دست آورد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه ای پرسپولیس و سپاهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه ای پرسپولیس و سپاهان"، کلیک کنید.