محور فاریاب – کهنوج مسدود شد/کاربران جاده ای از مسیر جایگزین تردد کنند

ری رایت/کرمان فرماندار فاریاب از انسداد محور فاریاب – کهنوج در اثر بارش های عصر 29 فروردین ماه خبر داد. 

یوسف میرشکاری در گفت و گو با ری رایت اظهار کرد: به علت طغیان رودخانه های فصلی و جاری شدن سیلاب عصر امروز، 29 فروردین ماه محور فاریاب – کهنوج ( از مسیر کلکسورک) تا اطلاع ثانوی مسدود شده لذا مسافران از محور جایگزین( گلاشکرد) تردد نکنند.

وی افزود: بعد از ظهر امروز شاهد بارش های سیلابی بودیم که بخش هایی از محور اصلی فاریاب – کهنوج تخریب شده است. 

میرشکاری از رانندگان و همه کسانی قصد تردد از این محور را دارند خواست از مسیر جایگزین استفاده کنند. 

وی همچنین بر لزوم توجه جدی عشایر و روستاییان نسبت به هشدارها و توصیه ها تا پایان بارش ها تاکید کرد و افزود: توصیه می شود با توجه به بارش های رگباری و جاری شدن غیر مترقبه سیلاب ها و رودخانه های فصلی، عشایر از اتراق و تردد در مسیرهای خطرآفرین خودداری کنند. 

فرماندار فاریاب خسارت به بخش کشاورزی، باغات و مزارع را متحمل دانست که میزان خسارات اعلام خواهد شد.

پایان خبر ری رایت 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محور فاریاب – کهنوج مسدود شد/کاربران جاده ای از مسیر جایگزین تردد کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محور فاریاب – کهنوج مسدود شد/کاربران جاده ای از مسیر جایگزین تردد کنند"، کلیک کنید.