برنامه عملیاتی تحقق شعار سال به تصویب هییت وزیران رسید

بهادری جهرمی:

برنامه عملیاتی تحقق شعار سال به تصویب هییت وزیران رسید

سخنگوی دولت گفت: برنامه عملیاتی تحقق شعار سال به تصویب هییت وزیران رسید.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: برنامه عملیاتی تحقق شعار سال، پس از چند جلسه فوق العاده در کمیسیون های دولت، به تصویب هییت وزیران رسید.

وی افزود: مشارکت دستگاه های اجرایی در تدوین برنامه، اهداف کمی، احکام قابل رصد و تعیین مواعد گزارش گیری منظم از میزان پیشرفت برنامه ها، از ویژگی های این برنامه و پیوست های آن است. رهبر انقلاب در پیام تبریک نوروز 1403، امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه عملیاتی تحقق شعار سال به تصویب هییت وزیران رسید" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه عملیاتی تحقق شعار سال به تصویب هییت وزیران رسید"، کلیک کنید.