واکنش پلیس به ویدیوی «تخریب خانه یک کَپَرنشین از سوی پلیس»

واکنش پلیس به ویدیوی «تخریب خانه یک کَپَرنشین از سوی پلیس»

سخنگوی فراجا از دستگیری 3 مامورنما در لردگان که با لباس پلیس به صورت جعلی و عامدانه اقدام به تخریب چهره پلیس و بالابردن التهاب اجتماعی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ری رایت، سردار سعید منتظرالمهدی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ پس از  انتشار ویدئویی تحتِ عنوان تخریب خانه یک کَپَر نشین توسط پلیس موضوع مورد بررسی قرار که مشخص شد سه نفر با لباس پلیس بصورت جعلی به همراه دو نفر مرد و زن با لباس شخصی؛ عامدانه اقدام به تخریب چهره پلیس و بالا بردنِ التهابِ اجتماعی کرده‌اند. پس از محرز شدن موضوع این افراد شناسایی که تاکنون سه نفر بازداشت و بقیه متهمانِ پرونده تا دقایقی دیگر بازداشت می‌شوند.

سخنگوی فراجا در ادامه افزود: در سال‌های گذشته به ویژه در سال ۱۴۰۱ نیز برخی افراد چنین اقداماتی را مرتکب شده‌ و با لباس پلیس در تلاش برای خدشه‌دار کردن وجهه اجتماعی پلیس و تهییج احساسات مردم بوده‌اند.

وی تاکید کرد: ضروری است تا شهروندان عزیز همواره چنین ویدئوهایی را با دیده شک و تردید مشاهده؛ چراکه پلیس چنین رفتار و حرکاتی را برنتافته و با مأمورنماها به شدت برخورد خواهد کرد.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش پلیس به ویدیوی «تخریب خانه یک کَپَرنشین از سوی پلیس»" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش پلیس به ویدیوی «تخریب خانه یک کَپَرنشین از سوی پلیس»"، کلیک کنید.