آموزگاران سما کتاب چاپ کردند

آموزگاران سما کتاب چاپ کردند

آموزگاران پایه‌های سوم و دوم دبستان پسرانه سمای دامغان موفق به چاپ کتاب «عوامل مؤثر در افت تحصیلی میان دانش‌آموزان دختر و پسر» شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، فاطمه صانعی آموزگار پایه سوم و سمیه شبانی مایانی آموزگار پایه دوم دبستان پسرانه سمای دامغان کتاب«عوامل مؤثر در افت تحصیلی میان دانش‌آموزان دختر و پسر» را به چاپ رساند.

ابوالفضل سهیلی مدیرکل سمای دانشگاه آزاد اسلامی دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار ری رایت درباره چاپ این کتاب اظهار کرد: واحد پژوهش مدارس سمای دامغان با پیروی از سیاست‌های سازمان سما، توسعه و تعمیق و نهادینه کردن فرهنگ و روحیه پژوهش در مدارس خود را جزء اولویت‌های اصلی خود می‌داند که در همین راستا در سال تحصیلی گذشته کسب مقام‌های برتر استانی راهبر پژوهشی، معلم پژوهنده و دانش‌آموز پژوهنده استان سمنان از آن سمای دامغان شد.

آموزگاران سما کتاب چاپ کردند

وی با بیان اینکه واحد پژوهش مدارس سما دامغان از استعداد‌ها و هدایت و راهنمایی دانش‌آموزان و آموزگاران مستعد در حوزه پژوهش حمایت خواهد کرد،  افزود: امیدواریم مدارس سمای دامغان کماکان در شهرستان پیشتاز آموزش نوین، کار‌های بزرگ فرهنگی و پژوهشی باشند و همیشه بر قله افتخار در کشور قرار گیرند.

مدیرکل مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت: چاپ کتاب «عوامل مؤثر در افت تحصیلی میان دانش‌آموزان دختر و پسر» توسط آموزگاران دبستان پسرانه سمای دامغان، نشان از بالا بودن سطح علمی مدارس سما دارد که این مهم بسیار ارزشمند بوده و ضمانت مدارس سما را در عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و … نشان می‌دهد.

سهیلی بیان کرد: مدارس سمای دامغان دارای پنج مدرسه و نزدیک به ۵۰۰ دانش‌آموز بوده که در دو سال اخیر حدود ۵۰ درصد رشد دانش‌آموز داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزگاران سما کتاب چاپ کردند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزگاران سما کتاب چاپ کردند"، کلیک کنید.