کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد

کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد

آیین بدرقه کاروان بهداشت و درمان و اورژانس کشور به مرزهای غربی کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران با حضور وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش ری رایت، صبح امروز  (پنجشنبه) ۱۸ مرداد، کاروان بهداشت و درمان و اورژانس کشور با بدرقه وزیر بهداشت عازم مرزهای غربی کشور جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار حرم سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین(ع) شدند.

در این آیین که در سازمان اورژانس کشور برگزار شد، دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور، دکتر علیرضا رحیم نیا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت و همچنین مدیران سازمان اورژانس کشور حضور داشتند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در این مراسم رژه موتورلانس ها، آمبولانس ها و دیگر تجهیزات خودرویی که در مرزها و پایگاه های اورژانس جاده ای برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) حضور خواهند داشت نیز برگزار شد.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد"، کلیک کنید.