تفاهم نامه انتقال دانش تکثیر شاه میگو در آذربایجان غربی امضا شد – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

تفاهم نامه انتقال دانش تکثیر شاه میگو در آذربایجان غربی امضا شد - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ری رایت، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در این مراسم که در مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به توانمندی محققین و دانشمندان داخلی کشور، افزود: امروز در سایه توانمندی این محققان، موفقیت و پیشرفت در صحنه‌های اقتصاد کشاورزی را شاهدیم.

سید مجتبی خیام نکویی افزود: حمایت و افزایش ارتباط با بخش خصوصی در جهت انتقال دانش فنی، همکاری و پیگیری تا رسیدن به هدف نهایی و تولید تجاری توسط بخش خصوصی ضروری است.

وی اظهار داشت: همچنین باید حاکمیت بخشیدن به فرهنگ مدیریت جهادی با اولویت تأمین سفره مردم و رفع نیازمندی‌های جامعه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افزود: برای دستیابی به خودکفایی لازم است، تمامی توان خود را برای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی با استفاده از دانش و فناوری‌های نوین به کار گیریم.

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی همچنین به همراه رئیس مرکز تحقیقات آرتمیای کشور در ادامه سفر یک روزه خود به استان آذربایجان غربی، با خانواده‌های معظم شهیدان رحمان جوادی و گرگین عباسپور در ارومیه دیدار و از آنان دلجویی کرد.

خیام نکویی با ارج نهادن به جایگاه خانواده‌های شهدا در جامعه، هدف از این دیدار را تجلیل از صبر، ایثار و از خودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا بیان کرد و افزود: خون شهدا تضمین و حافظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است.

وی با بیان اینکه شهیدان و ایثارگران با هدف والای خود به دفاع از این مرز و بوم برخاستند و در این راه جان خود را فدای آرمان‌های انقلاب کردند، گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

شهید معزز رحمان جوادی در سال ۱۳۶۳ به علت انفجار مین به افتخار جانبازی و در سال ۱۳۸۳ در منطقه سرو شهرستان ارومیه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گرگین عباسپور نیز در سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی حاج عمران پیرانشهر مجروح شد و تاکنون مفقود الاثر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تفاهم نامه انتقال دانش تکثیر شاه میگو در آذربایجان غربی امضا شد – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تفاهم نامه انتقال دانش تکثیر شاه میگو در آذربایجان غربی امضا شد – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.