لحظه‌ها را زندگی باید کرد، فرق است میان زنده بودن و زندگی کردن

لحظه‌ها را زندگی باید کرد، فرق است میان زنده بودن و زندگی کردن

چندی پیش عکسی از مراقب کنکور که فرزند یکی از داوطلبان را در آغوش داشت تا هم کودک آرام شود و هم مادر بدون نگرانی یکی از مهم‌ترین آزمون‌های خود را پشت سر گذارد، غوغایی در فضای مجازی به راه انداخت.

خبرگزاری علم و فناوری ری رایت؛ چندی پیش بود که عکسی از مراقب کنکور که فرزند یکی از داوطلبان را در آغوش داشت تا هم کودک آرام شود و نزدیک مادر باشد و هم مادر بدون نگرانی یکی از مهم‌ترین آزمون‌های خود را پشت سر گذارد، غوغایی در فضای مجازی به راه انداخت.

فارغ از دیدگاه‌های مثبت و منفی، این نمونه نوع‌دوستی‌ها لحظه به لحظه در میهن ما ایران در حال به وقوع پیوستن است و گاهی با عادی‌انگاری، افراد بی‌تفاوت از کنار این کار ارزشمند عبور می‌کنند؛ در حالی که اگر به عمق ماجرا نگاه کنیم، علاوه بر وجود حس مهربانی عمیقی در درون ماجرا می‌توان این پیام را به نسل جوان و سایر افراد جامعه انتقال داد که همیشه دست یا نگاهی وجود دارد که دستگیر شما در گرفتاری‌ها باشد و این خود، نمونه عینی از مسئله امیدآفرینی در جامعه که مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده، است.

اما در روی دیگر این قبیل تصاویر و اقدامات، در تحلیلی که می‌توان برای این نمونه همکاری‌های زنانه به کار برد، باید به یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و آن هویت‌بخشی به زنان جامعه است.

این هویت‌بخشی سبب شده تا بانوان ایران اسلامی با اتکا به نفس و توانمندی خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی ورود کنند، نقش‌آفرین باشند و به بهترین شکل نیز نتیجه بگیرند.

لحظه‌ها را زندگی باید کرد، فرق است میان زنده بودن و زندگی کردن

زلیخا زمانی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر که به‌عنوان مراقب در جلسات امتحانی حضور دارد با انتشار این عکس در پیام‌رسان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نوشت: «امروز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در حال برگزاری است.»

برای تحکیم بنیان خانواده و در راستای کمک به نهضت فرزندآوری و رعایت حال مادر، از یکی از مادران دانشجو که درس سمینار با استاد فاخته ماهینی داشت، در محیطی آرام و به‌صورت خصوصی امتحان گرفته شد.

برای من موجب افتخار است که در این محیط دانشگاهی مشغول به خدمت هستم که تکریم زنان و مادران این سرزمین در اولویت قرار می‌گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لحظه‌ها را زندگی باید کرد، فرق است میان زنده بودن و زندگی کردن" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لحظه‌ها را زندگی باید کرد، فرق است میان زنده بودن و زندگی کردن"، کلیک کنید.