پیام گاریدو به هواداران؛آمده‌ام با پرسپولیس جام ببریم

پیام گاریدو به هواداران؛آمده‌ام با پرسپولیس جام ببریم

به گزارش خبرگزاری ری رایت؛ گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس اولین روز کاری خود در تهران را سپری کرد و در دفتر باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با رضا درویش پیامی ویدئویی برای هواداران پرسپولیس منتشر کرد.

گاریدو در ابتدا گفت: سلام به همه و هواداران پرسپولیس، این یک افتخار بزرگ برایم هست که اینجا هستم و ما خوشحالیم که می‌توانیم کارمان را کنار هم شروع کنیم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا شما از تیم راضی و سربلند باشید.

او در مورد افتخار آفرینی با سرخ‌ها گفت: همه ما کنار هم کار می‌کنیم تا نمایش خوبی داشته باشیم و جام‌ها را به دست بیاوریم و همانطور که گفتم به عملکردمان افتخار کنید. از شما ممنونم. همانطور که اشاره کردم افتخار بزرگی است که سرمربی پرسپولیس هستم و با شما کار می‌کنم. با آرزوی بهترین‌ها.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام گاریدو به هواداران؛آمده‌ام با پرسپولیس جام ببریم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام گاریدو به هواداران؛آمده‌ام با پرسپولیس جام ببریم"، کلیک کنید.