قاتل جوان ۳۰ ساله اصفهانی دستگیر شد – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

قاتل جوان ۳۰ ساله اصفهانی دستگیر شد - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار ری رایت اظهار کرد: در نهم تیر ماه سال جاری در پی وصول تماسی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از تفرجگاه‌های شهر اصفهان بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد طی درگیری چند جوان با یکدیگر یکی از آنها با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل متواری شده است لذا سریعاً تیمی از مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت پس از ۴ روز با انجام اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی دقیق، کاراگاهان مخفیگاه قاتل را در یکی از دامداری‌های شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگر کردند.

وی گفت: متهم در تحقیقات اولیه به قتل جوان ۳۰ ساله به علت مشاجره و درگیری لفظی اقرار که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاتل جوان ۳۰ ساله اصفهانی دستگیر شد – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاتل جوان ۳۰ ساله اصفهانی دستگیر شد – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.