هفته گرم پیش‌روی همدانی‌ها – ری رایت

هفته گرم پیش‌روی همدانی‌ها - ری رایت

ری رایت/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از امروز و فردا طی ساعاتی غبار رقیق در نقاط مختلف استان قابل مشاهده بوده که رفته رفته از غلظت آن کاسته خواهد شد.

روح الله زاهدی در گفت‌وگو با ری رایت، اظهار کرد: روز گذشته روز به نسبت گرمی را در تیر ماه در استان همدان شاهد بودیم و در این رابطه کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان ۱۸ و ۳۸ درجه سانتیگراد گزارش شد.

وی افزود: در روز گذشته بهار با ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و اسدآباد در گرم‌ترین ساعت، دمای ۴۰ درجه  سانتیگراد را به عنوان بیشترین دمای استان  گزارش کرده است.

زاهدی با بیان اینکه هفته پیش‌رو به نسبت  هفته گرمی خواهد بود، تصریح کرد: با این وجود انتظار نداریم دماهای هفته جاری  از دماهای ذکر شده گرم‌تر شود ضمن اینکه  به نوعی طی روزهای آتی رفته رفته یک یا دو درجه کاهش دما را  نیز می‌توان شاهد بود.

وی با اشاره به اینکه امروز در ساعات بعد از ظهر علاوه بر افزایش سرعت باد، افزایش ابر را نیز در آسمان استان انتظار داریم، گفت: برای فردا هم وزش باد و افزایش سرعت باد را کم و بیش پیش رو داریم ضمن اینکه  طی ساعاتی ابرهایی را می‌توان در آسمان استان انتظار داشت.

زاهدی با بیان اینکه از امروز و فردا طی ساعاتی غبار رقیق هم در نقاط مختلف استان قابل مشاهده است و بعد از آن رفته رفته از غلظت آن کمتر خواهد شد، اضافه کرد: از نیمه دوم هفته  از دوشنبه به بعد  آسمان استان  با یک یا دو درجه کاهش دما صاف و آفتابی  بوده و این شرایط تا پایان هفته پیش‌رو ادامه دارد.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفته گرم پیش‌روی همدانی‌ها – ری رایت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفته گرم پیش‌روی همدانی‌ها – ری رایت"، کلیک کنید.