درخواست عجیب الهام علی اف!

درخواست عجیب الهام علی اف!

به گزارش ری رایت الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در گفت‌وگویی با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا گفت واشنگتن به فعالیت میانجیگری‌های گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا درباره مناقشه قره‌باغ پایان دهد.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که دفتر ریاست‌جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای اعلام کرد: آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در ۲۰ ژوئن تماسی تلفنی با الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان داشت.

به نقل از ری رایت علی‌اف تاکید کرد که پایان دادن به فعالیت‌های گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا و دیگر نهادهای مرتبط برای خاتمه رسمی این مناقشه که مربوط به گذشته است، مدت زیادی است که به تعویق افتاه است.

گروه مینسک این سازمان به رهبری سه کشور روسیه، آمریکا و فرانسه در سال ۱۹۹۲ به منظور میانجیگری بر سر اختلاف آذربایجان و ارمنستان ایجاد شد. باکو در ماه ژوئن به ایروان پیشنهاد کرد که به اتفاق هم از سازمان امنیت و همکاری اروپا بخواهند پس از کنترل کامل منطقه قره‌باغ توسط آذربایجان در سال گذشته، این گروه را منحل کند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درخواست عجیب الهام علی اف!" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درخواست عجیب الهام علی اف!"، کلیک کنید.