جزییات اسکان زایران ایرانی در منا

جزییات اسکان زایران ایرانی در منا

مدیر عملیات حج 1403 با اعلام اینکه زایران ایرانی در منا در بیش از پنج هزار چادر اسکان یافته اند، گفت: سهمیه اسکان هر زایر به طور میانگین 85 سانتی مترمربع است.

غلامرضا رضایی مدیر عملیات حج تمتع 1403 ، با اعلام این خبر که زایران ایرانی اکنون در منا حضور دارند، اظهار داشت: به فضل خداوند زایران کشورمان پس از وقوف درعرفات امروز پس از اذان صبح و طلوع آفتاب از مشعرالحرام رهسپار منا شدند. همچنین باقی مانده زایران که وضعیت جسمانی خاص داشتند هم با همکاری مرکز اورژانس به طور موقت به مشاعر منتقل شدند.

وی با بیان اینکه بیش از 87 هزارو 600 زایرایرانی در منا در 5 هزار و 312 چادر اسکان یافته اند، ادامه داد که سهمیه اسکان هر زایر به طور میانگین 85 سانتی مترمربع است و اکثر چادر ها نیز 16 متر مربع مساحت دارد.

مدیر عملیات حج 1403 با اعلام اینکه تمام زایران اعمال روز دهم ذی الحجه را انجام داده اند و هر کدامشان قربانی کرده اند، افزود که حدود هشت هزار نفر از حجاج که تاریخ حضورشان در مدینه بین چهاردهم تا شانزدهم ذی الحجه است، برای انجام اعمال این شب ها به مکه منتقل خواهند شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات اسکان زایران ایرانی در منا" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات اسکان زایران ایرانی در منا"، کلیک کنید.