رونق تولید با مشارکت مردم در دیباج تسریع می یابد

رونق تولید با مشارکت مردم در دیباج تسریع می یابد

ری رایت/سمنان استاندار سمنان گفت: با بهره برداری از دو واحد تولیدی مرغداری 70 هزار قطعه ای و واحد عرقیات و گلاب گیری در ناحیه صنعتی دیباج، رونق تولید با مشارکت مردم در این منطقه تسریع می یابد.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان عصر 26 خرداد 1403 در برنامه کاروان خدمت و نشست تبیینی انتخابات با مردم شهر دیباج در محل مسجد جامع صاحب الزمان(عج) این شهر اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، محور وحدت استان هستند و تمامی ایمه جمعه استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان، پیگیری دلسوزانه امور و مباحث و دغدغه های استان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پیگیری های مجدانه صورت گرفته، امروز شاهدیم بسیاری از مطالبات، دغدغه ها و موارد پیرامون شهر دیباج در راستای گره گشایی از مشکلات مردم در دولت سیزدهم، دولت شهید جمهور به ثمر نشسته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: شما مردم شایسته بهترین خدمت ها هستید و ما نیز در دولت خدمتگزار سیزدهم، دولت شهید جمهور تمام تلاش خود را برای گره گشایی از مشکلات و رضایتمندی آحاد اقشار جامعه به کار گرفتیم .

استاندار سمنان بیان کرد: در بحث اصلاح الگوی کشت، توسعه ناحیه صنعتی و افتتاح واحدهای تولیدی، استخر ذخیره آب، راه دسترسی، مجتمع فرهنگی هنری و همچنین طرح نهضت ملی مسکن در منطقه دیباج در دولت مردمی شهید جمهور تاکنون اقدامات بسیار مطلوب و ارزنده ای صورت گرفته است.

وی همچنین در این نشست تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی برای استفاده جوانان و نوجوانان در حال احداث بوده، مراحل تکمیل و نهایی شدن بهره برداری مجتمع فرهنگی هنری در دست اقدام و تامین اعتبار برای احداث ایستگاه هواشناسی منطقه دیباج نیز از دیگر اقدامات ارزنده دولت است که در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان در پایان گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی استان و بویژه مردم شهر دبیاج، بواسطه تدین، شهدا، روحانیون و علما، در انتخابات گذشته مشارکت قوی در پای صندوق های رای داشتند که ان شاءالله در 8 تیر سال جاری و در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مجدداً برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار می افزایند.

 بندرآبادی، فرماندار شهرستان دامغان نیز گفت:بحمدالله در سال های اخیر در سطح شهرستان دامغان ، با وجود پیگیری های فراوان صورت گرفته در سطح مدیران استانی و شهرستانی، شاهد رشد چشمگیر شهرستان دامغان در حوزه های مختلف عمرانی و اقتصادی هستیم.

فرماندار دامغان افزود: مشکلات زیرساختی مجتمع فرهنگی هنری شهر دیباج و نیز تکمیل پروژه گازرسانی به سالن ورزشی شهید سلیمانی دیباج، در حال بررسی و پیگیری خواهد بود و به زودی ان شاالله شاهد افتتاح و بهره برداری کامل این پروژه ها خواهیم بود.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونق تولید با مشارکت مردم در دیباج تسریع می یابد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونق تولید با مشارکت مردم در دیباج تسریع می یابد"، کلیک کنید.