رزق لا یحتسب+ فیلم – خبرگزاری ری رایت

رزق لا یحتسب+ فیلم

سپیده زارع دندان پزشکی است که سفر حج خود را رزق لایحتسب می داند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، دکتر سپیده زارع فارسانی می گوید: حال خوب بیمار، لبخند زدن و کاهش آلام او حال مرا خوب می کند.

این خانم دندانپزشک که سال گذشته به عنوان زایربه حج آمده بود و به صورت داوطلب در مرکز پزشکی حج و زیارت خدمت کرد امسال نیز با دعوت این مرکز به سرزمین وحی آمده است.

او می گوید: وقتی که به ایران بازگشتم دلم در این سرزمین مانده بود، از خدا خواستم باردیگر به بیت الله الحرام مشرف شوم و به آرامش برسم و لذا وقتی با من تماس گرفتند با وجود مشکلات فراوان گفتم خدا همه را حل می کند و خدا هم به من توفیق داد و آمدم و خیلی خوشحالم که به زایران خدمت می کنم.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رزق لا یحتسب+ فیلم – خبرگزاری ری رایت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رزق لا یحتسب+ فیلم – خبرگزاری ری رایت"، کلیک کنید.