پیشنهاد اتحادیه اروپا برای تحریم غول نفتکش روسیه

پیشنهاد اتحادیه اروپا برای تحریم غول نفتکش روسیه

آفتاب نیوز :

خبرگزاری رویترز به نقل از بلومبرگ گزارش داد که اتحادیه اروپا به دلیل جنگ در اوکراین پیشنهاد تحریم غول کشتیرانی روسی «سوفکامفلوت» (Sovcomflot) را ارایه کرده است.

بلومبرگ با استناد به سندی که توسط خود دیده شده گزارش داد: در اقدامی برای محدود کردن توانایی کرملین در تامین مالی خود علیه اوکراین، بروکسل طرح جدیدی را بررسی می کند.

این گزارش اضافه می کند: این اقدام به دنبال تلاش های تنبیهی مشابهی اتخاذ می شود که در اوایل سال 2024 توسط ایالات متحده علیه گروه نفتکش پیشرو روسی به دلیل جنگ در اوکراین اعمال شد.

اتحادیه اروپا همچنین تحریم 13 کشتی مشارکت کننده در حمل کالا ها و فناوری های مورد استفاده در بخش دفاعی و امنیتی و نیز حمل نفت و محصولات نفتی یا مشارکت در توسعه بخش انرژی روسیه را پیشنهاد کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشنهاد اتحادیه اروپا برای تحریم غول نفتکش روسیه" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشنهاد اتحادیه اروپا برای تحریم غول نفتکش روسیه"، کلیک کنید.