جذابیت بیشتر لالیگا با رقابت مثلث جدید ریال و بارسلونا

جذابیت بیشتر لالیگا با رقابت مثلث جدید ریال و بارسلونا

رییس لالیگا گفت ریال مادرید و بارسلونا با دو مثلث جدید در خط حمله شان جذابیت بیشتری به این رقابت خواهند بخشید.

به گزارش ری رایت، در گذشته ای نه چندان دور ریال مادرید و بارسلونا با مثلث جذاب خط حمله شان همه نگاه ها را معطوف لالیگا کرده بودند. در خط حمله ریال مادرید کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما بازی می کردند که به مثلث BBC مشهور بود. این در حالی بود که مثلث MSN یعنی مسی، سوارس و نیمار در بارسلونا بازی می کردند.

تابستان فصل قبل کریم بنزما تنها بازمانده از این دو مثلث ریال مادرید را به مقصد لیگ عربستان ترک کرد.

خاویر تباس، از مثلث جدید ریال مادرید و بارسلونا گفت و اینکه این بازیکنان باعث جذابیت بیشتر لالیگا می شوند. رییس برگزاری لالیگا گفت: لالیگا در فصل پیش رو جذاب تر می شود و در کانون توجه بیشتری قرار خواهد گرفت. مثلث ام باپه، وینیسیوس و بلینگام در ریال مادرید و یامال، گاوی و پدری در بارسلونا باعث می شوند تا سطح رقابت در این لیگ بسیار بالاتر برود.

ریال مادرید یک فصل درخشان را تجربه کرد و توانست قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را با هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد. این در حالی است که بارسلونا با هدایت ژاوی یک فصل بدون جام را پشت سر گذاشت و همین باعث شد تا سران بارسلونا ژاوی را از کار برکنار و فلیک را به عنوان سرمربی جدیدشان معرفی کنند.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جذابیت بیشتر لالیگا با رقابت مثلث جدید ریال و بارسلونا" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جذابیت بیشتر لالیگا با رقابت مثلث جدید ریال و بارسلونا"، کلیک کنید.