اجرای برنامه ویژه برای توسعه و تقویت همکاری ها در حوزه علوم و فناوری های شناختی

دبیر ستاد علوم شناختی مطرح کرد؛

اجرای برنامه ویژه برای توسعه و تقویت همکاری ها در حوزه علوم و فناوری های شناختی

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به اجرای برنامه ویژه برای توسعه و تقویت همکاری ها در حوزه علوم و فناوری های شناختی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، اولین رویداد ملی علوم و فناوری های شناختی «کاگنوپل» با هدف گسترش فعالیت های تحقیقاتی، تشویق صاحبان فناوری، توسعه کسب و کار های حوزه شناختی و ورود صنایع و شرکت های بزرگ جهت سرمایه گذاری بر روی ایده ها و استارت آپ های شناختی،  با حضور دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی مسیولان دانشگاه اصفهان روز چهارشنبه در اصفهان برگزار شد.

سید محمد مهدوی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این رویداد ملی که شماری از اساتید، محققان، دست اندرکاران شرکت های استارت آپی و دانش بنیان و مسیولان استان حضور داشتند، گفت: حوزه علوم و فناوری های شناختی یکی از بازیگران اصلی در توسعه اکوسیستم و گسترش کسب و کار ها در حوزه فناوری های فناورانه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت ها و امکانات لازم در حوزه علوم و فناوری های شناختی در سطح کشورایجاد و زمینه های فعالیت گسترده در این حوزه برای محققان، پژوهشگران و شرکت های استارت آپی و دانش بنیان فراهم شده است، افزود: ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی آماده است تا برای توسعه هرچه بیشتر کسب و کار ها به ایده پردازان و فناوران برای توسعه بازار کمک کند.

مهدوی خاطر نشان کرد: در حال حاضربا حمایت های ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی، 22 هسته پژوهشی برای انجام فعالیت های تحقیقاتی و فناورانه در کشور تشکیل شده است و ستاد براساس اولویت نیاز های کشور آماده است تا از گسترش هسته های پژوهشی بیشتر حمایت کند. 

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اعلام کرد: این ستاد آماده است تا یک برنامه ویژه برای توسعه و تقویت همکاری ها در حوزه علوم و فناوری های شناختی با استان اصفهان تنظیم و به اجرا گذارد.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای برنامه ویژه برای توسعه و تقویت همکاری ها در حوزه علوم و فناوری های شناختی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای برنامه ویژه برای توسعه و تقویت همکاری ها در حوزه علوم و فناوری های شناختی"، کلیک کنید.