ماکرون: به رسمیت شناختن کشور فلسطین تابو نیست

ماکرون: به رسمیت شناختن کشور فلسطین تابو نیست

رییس جمهور فرانسه بار دیگر تاکید کرد به رسمیت شناختن کشور فلسطین یک موضوع تابو نیست، بلکه باید در یک لحظه مفید و نه تحت تاثیر احساسات انجام شود.

به گزارش ری رایت، امانویل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در کنفرانسی خبری با صدراعظم آلمان اعلام کرد: «هیچ تابویی برای فرانسه وجود ندارد و من کاملاً آماده هستم تا کشور فلسطین را به رسمیت بشناسم، اما فکر می کنم که این به رسمیت شناختن باید در زمان مفیدی انجام شود.»

ماکرون همچنین عنوان کرد: من به رسمیت شناختن احساسی انجام نخواهم داد.

به نقل از فیگارو، به رسمیت شناختن احتمالی کشور فلسطین روز سه شنبه مجمع ملی فرانسه را به آشوب کشید، جایی که یکی از اعضای حزب چپ «فرانسه تسلیم ناپذیر» پس از به اهتزاز درآوردن پرچم فلسطین در این مجمع اخراج شد.

«سباستین دلوگو» در جلسه سوال از دولت برای اهتزاز پرچم فلسطین بلند شد.

یایل برون-پیوه، رییس مجمع ملی فرانسه، بلافاصله اهتزاز پرچم فلسطین محکوم کرد و جلسه را به حالت تعلیق درآورد.

 بر اساس آمار تشکیلات خودگردان فلسطین، اکنون 145 کشور از 193 کشور عضو سازمان ملل، کشور فلسطین را به رسمیت می شناسند. اما هیچ کشوری از جی 7 دست به کار نشده است.

 پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماکرون: به رسمیت شناختن کشور فلسطین تابو نیست" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماکرون: به رسمیت شناختن کشور فلسطین تابو نیست"، کلیک کنید.