همه چیز درباره برند لاکچری کوین

برند “لاکچری کوین” به عنوان یک برند چندمنظوره در زمینه لوازم آرایشی فعالیت می کند و تنوع بسیاری از محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این برند محصولات متنوعی در حوزه های مختلف از جمله آرایش پوست،مراقبت از پوست، مو، ناخن، عطر و ادکلن، و … به بازار عرضه می کند

همه چیز درباره برند لاکچری کوین

قیمت محصولات لاکچری کوین

قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین توسط شرکت معظم بیز انجام می گیره و سایت لوندی قیمت تمامی محصولات رو بر این اساس قرار داده؛ به جز مواردی خاص که بعضی از محصولات شامل تخفیف میشوند.همچنین برای خرید چند تا از محصولات تخفیفی در نظر می گیرد که اگه دوست دارید از این تخفیف استفاده کنید با پشتیبان سایت در ارتباط باشید

مروری بر محصولات برند لاکچری کوین

قسمتی از محصولات این برند لوازم آرایشی و قسمتی دیگر هم درمانی برای مشکلات پوستی هستن؛ نکته مهم اینه که این برند، با تولید محصولاتش به زیبایی بیش از پیش شما کمک می کنه.

 انواع کرم پودر:

کرم لاکچری کوین مدل شیشه ای

این مدل ترکیب با کانسیلره و بافت رقیق تری داره. 6 تا رنگ مختلف با تناژ های مختلف داره. راحت روی پوست پخش میشه و ظاهر نیمه ماتی داره .برای کرم پودر کوین فرانسه قیمت روز کلیک کنید.

کرم پودر مدل سیلیکونی

این مدل ترکیب با پرایمره و بافت غلیظ تری داره. برای پوشش دهی منافذ باز و یکدست کردن پوست مناسبه. به خاطر کاور بالا و بافت سبکی که داره نظر خیلیا رو جلب کرده

انواع ریمل luxury coin:

همه این ریمل ها ارگانیک هستن و حتی برای کسانی که چشمای حساسی دارن مناسبن و باعث التهاب و حساسیت نمیشن.

ریمل تقویت مژه

این ریمل از محصولات لاکچری کوین برای تقویت مژه و ابرو مناسبه که گیاهی هست و خاصیت آبرسانی و مراقبتی داره. حاوی ویتامین هاست و برای لیفت هم می تونید ازش استفاده کنید.

ریمل چندکاره

این ریمل مژه رو دونه دونه می کنه و بهم نمی چسبونه برای همین به خوش حالتی خیلی کمک می کنه. مژه رو بلند و پر پشت می کنه.

ریمل حجم دهنده

اگه مژه های کم حجم و کوتاهی دارین این ریمل مناسب شماس. چون مژه رو بلند و حجیم می کنه ؛ از شکنندگی و خشک شدن جلوگیری می کنه.

ریمل ابرو

برای آرایش ابرو و پر تر نشون دادنش میتونید از این محصول استفاده کنید که ضد آبه و ابرو ها رو بهم نمی چسبونه

انواع کرم ها:

کرم شب لاکچری کوین

کرم شب برای آبرسانی و جوانسازی پوسته که چین و چروک و مشکلات پوستی رو رفع می کنه. به تغذیه و مراقبت پوست در شب کمک می کنه

کرم روز لاکچری کوین

کرم روز هم ترکیبات کرم شب رو داره و اینکه از پوست در طول روز مراقبت می کنه و به جوانسازی اون کمک ویژه ای می کنه.

کرم دور چشم

این کرم با افزایش کلاژن سازی باعث جوان و شاداب تر شدن پوست دور چشم میشه. چروک سطحی و ریز رو کاهش میده و از بین میبره. با رطوبت رسانی منجر به شفاف و نرم شدن این ناحیه میشه

سرم های پوستی:

این برند 8 سرم مختلف داره که هر کدوم، ویژگی و ترکیبات خاص خودش رو داره که برای رفع مشکلات پوستی و جوانسازی پوست استفاده میشه.

سرم طلا

یک جوانساز متفاوت و لاکچری که نظر خیلیا رو به خودش جلب کرده. حاوی طلای 24 عیاره و به افزایش کلاژن سازی و آبرسانی پوست کمک میکنه و از طرفی از پیری زودرس جلوگیری میکنه.

سرم کلاژن

این سرم به خاطر ترکیبات موثری که داره باعث کاهش چین و چروک، روشن شدن پوست و به طور کلی جوانسازی و ترمیم میشه. حاوی نیاسینامید، کلاژن، پپتاید .

سرم لایه بردار

این سرم به صورت تخصصی برای لایه برداری و پاکسازی عمیقه. به درمان جوش و جای جوش کمک میکنه و برای هر نوع پوستی مناسبه به جز پوست دهیدراته.

سرم ضد جوش

سرم ضد جوش برای کنترل چربی پوست و رفع جوش موثره و همچنین به ترمیم جای جوش کمک میکنه. یک گزینه عالی برای پوست های چرب و مستعد جوشه.

سرم ویتامین A

این محصول مختص رفع لک و آفتاب سوختگی هستش. خاصیت جوان سازی داره و بعنوان یک محافظ، از پوست تون مراقبت میکنه. برای پاکسازی منافذ موثره و حاوی ویتامین A، رتینول، روغن جوجوبا و… هستش.

سرم کاهنده منافذ

اگه درگیر منافذ باز و واضح هستید یا به اصطلاح پوست تون پرتقالی شده سرم منافذ باز. به یکنواخت شدن پوست تون کمک شایانی می کنه.

سرم هیالورونیک اسید

اگه پوست کم آب یا دهیدراته دارین، این سرم به صورت تخصصی برای آبرسانی عمیق پوسته. خاصیت آنتی اکسیدانی و شفاف کنندگی رو هم بدنبال داره که پوست تون رو نرم لطیف هم می کنه.

سرم کافیین دور چشم

سرم کافیین مختص پوست دور چشمه و به کاهش تیرگی، چروک، پف و خشکی کمک زیادی می کنه . حاوی هیالورنیک اسید هم هستش که آبرسانی رو برای این ناحیه حساس انجام میده.

سرم سیر سیاه

ترکیبات بسیار موثری برای افزایش حجم مو داره و با تقویت فولیکول مو، باعث قطع ریزش میشه و در کاهش موخوره موثره. به طور کلی اگه موهای نازک و آسیب دیده ای دارین انتخابی متفاوت برای شماست.ویژگی مشترک همه شون جوانسازی و رطوبت رسانی پوسته که باعث میشه علایم پیری کاهش پیدا کنن و از بروز شون هم پیشگیری شه

معرفی کرم لاکچری کوین برای جوش و نکات مهم آن

با توجه به حساسیت پوست صورت، برای مراقبت بیشتر و بهتر از آن باید از محصولات مناسب و کاربردی استفاده کرد. کرم لاکچری کوین یکی از محصولات بسیارعالی و کاربردی است که با توجه به کیفیت بسیارعالی و اثرگذاری سریع طرفداران بسیاری دارد.ازآنجایی که پوست صورت به دلایل مختلفی سریع تر خشک شده و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد، پس باید همواره از محصولات مناسب برای مراقبت از آن استفاده کرد. پک کرم لاکچری کوین معمولا شامل کرم روز و شب لاکچری کوین، کرم ترمیم کننده و ژل شستشو برند ویتابلا است. به بیان دیگر از کرم روز لاکچری برای جوانسازی پوست صورت نیز می توان استفاده کرد.

به طورکلی از این کرم برای درمان سریع جوش و جای آن استفاده می شود و اثربخشی بسیار بالایی دارد که این موضوع باعث جذب افراد بسیاری برای خریداری و استفاده از این محصول شده است. می توان وظیفه اصلی و مهم کرم روز وشب لاکچری کوین را آبرسانی به پوست صورت و جوانسازی آن دانست. به بیان دیگر این کرم با حفظ آب موردنیاز پوست، باعث احساس لطافت و نرمی در پوست شما می شود.پس علاوه بر تغذیه و آبرسانی پوست، استفاده از این کرم مانع از ایجاد حس ناراحتی و گرفتگی در پوست شده و با استفاده از ایجاد لایه ای محافظ از پوست در برابر هرگونه آسیب و حمله خارجی مانند حمله به لایه هیدرولیپیدی به خوبی محافظت می کند.

لازم به ذکر است که کرم های شب و روز لاکچری کوین با استفاده از فرمول منحصر به فرد و مواد اولیه با کیفیت بالا تهیه می شود. از این کرم برای رفع چین و چروک های سطحی پوست، نرم کردن پوست، روشن شدن پوست صورت، تغذیه و تقویت پوست، خاصیت لیفت کنندگی و آبرسانی پوست نیز می توان استفاده کرد.

خواص کرم لاکچری کوین در جهت درمان جوش چیست؟

از ویژگی های منحصربه فرد این کرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعدیل چربی پوست برای جلوگیری از ابتلا به آکنه

تنظیم منافذ پوست برای عدم ورود آلودگی به پوست و جلوگیری از جوش های سر سیاه

درمان جای جوش بدلیل خاصیت ترمیم کنندگی و بازسازی

جلوگیری از ابتلا مجدد به جوش سر سیاه و سر سفید و آکنه

فرمولاسیون مناسب همه پوست ها حتی پوست های مستعد جوش و چرب

و سایر خواص این کرم برای صورت عبارتند از :

به علت آنتی اکسیدان بودن این کرم، ضد التهاب است.

برای پیشگیری و رفع چین و چروک های موجود در پوست گزینه ای مناسب به شمار می آید.

با خاصیت مرطوب کنندگی عمیق پوست به صافی پوست کمک می کند.

این کرم خاصیت نرم کنندگی و آبرسانی به پوست صورت را دارد.

برای روشن شدن پوست صورت می توان از آن استفاده کرد.

دارای خاصیت سفت کنندگی و لیفتینگ است و در صورت استفاده منظم از افتادگی پوست جلوگیری کرده و درنهایت به جوانسازی آن کمک می کند.به عنوان کرم پایه آرایشی نیز می توان از این محصول کاربردی استفاده کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه چیز درباره برند لاکچری کوین" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه چیز درباره برند لاکچری کوین"، کلیک کنید.