باقری: میدان بدون دیپلماسی ناکام است/ وحدت دیپلماسی و میدان توسط آیت الله رییسی محقق شد

باقری: میدان بدون دیپلماسی ناکام است وحدت دیپلماسی و میدان توسط آیت الله رییسی محقق شد

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان گفت: میدان بدون دیپلماسی ناکام است، دیپلماسی هم بدون میدان ناموفق است، این گزاره میدان بدون دیپلماسی یا دیپلماسی بدون میدان ناشی از عدم درک و فهم رابردی در عرصه سیاست خارجی است.لذا این وحدت و همگونی میدان و دیپلماسی توسط مدیریت و راهبردی هوشمندانه آیت الله رییسی محقق شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در حاشیه مراسم هییت دولت برای شهدای خدمت اظهار کرد: سیاست همسایگی را به عنوان سیاست راهبردی ایران می دانیم، بست همکاری های اقتصادی و تعاملات همه جانبه یک ضرورت و یک الزام با کشورهای منطقه می دانیم و همه رهبران و مسیولان عالی کشورهای منطقه به چنین فهم و درکی دست یافتند و این فهم مشترک یک سرمایه راهبردی برای ثبات پایدار در منطقه است.

وی در مورد روابط با کشورهای بحرین، اردن و مصر نیز ادامه داد: روابط ما با همه کشورهای اسلامی رو به توسعه است. هرچند با برخی از کشورها در منطقه یا کشورهای اسلامی هنوز به یک تراز مطلوب نرسیدیم اما هردوطرف تلاش می کنند تا در چارچوب سازوکارهای مورد توافق بتوانیم سطح های مناسبات را ارتقاء دهیم.

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: میدان بدون دیپلماسی ناکام است، دیپلماسی هم بدون میدان ناموفق است، این گزاره میدان بدون دیپلماسی یا دیپلماسی بدون میدان ناشی از عدم درک و فهم رابردی در عرصه سیاست خارجی است و یکی از موفقیت های این دولت به نظر من در این مسیله بود که هوشمندانه با تدبیر آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور که در راس شورای عالی امنیت ملی قرار دارد و این شورا هم وزیر خارجه و هم سران نظامی کشور در آن عضو هستند لذا این وحدت و همگونی میدان و دیپلماسی توسط مدیریت و راهبردی هوشمندانه آیت الله رییسی محقق شد که در طول دوسال و نیم گذشته مصادیق بارز ازجمله در عملیات طوفان الاقصی و عملیات بسیار غرور انگیز وعده صادق به عینه دیدیم.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "باقری: میدان بدون دیپلماسی ناکام است/ وحدت دیپلماسی و میدان توسط آیت الله رییسی محقق شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "باقری: میدان بدون دیپلماسی ناکام است/ وحدت دیپلماسی و میدان توسط آیت الله رییسی محقق شد"، کلیک کنید.