معاون اجرایی رییس جمهور: آیت الله رییسی نقطه امید ما بود

معاون اجرایی رییس جمهور: آیت الله رییسی نقطه امید ما بود

محسن منصوری گفت:آیت الله رییسی نقطه امید ما بود، مرد جهاد و مبارزه و کار شبانه روزی بود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد اظهارکرد: از طرف خودم و سایر اعضای دولت ضایعه اسفناک شهادت آیت الله رییسی و همراهانش را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر انقلاب و مردم تسلیت می گویم.

وی افزود: آیت الله رییسی نقطه امید ما بود، مرد جهاد و مبارزه و کار شبانه روزی بود، از ساعت یک پرواز ایشان از مسیر سد قیزقلعه سی به تبریز از صفحه رادارها حذف شد و به دلیل مه آلودگی و صعب العبور بودن و شرایط خاص منطقه تلاش های گروه های امدادی به نتیجه نرسید.

منصوری در پایان گفت: ساعت 5 و نیم صبح لاشه بالگرد مشاهده شد که تقریبا در ته دره ای بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معاون اجرایی رییس جمهور: آیت الله رییسی نقطه امید ما بود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معاون اجرایی رییس جمهور: آیت الله رییسی نقطه امید ما بود"، کلیک کنید.