دانشگاه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان دارند

دانشگاه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان دارند

رییس دانشگاه کردستان گفت: دانشگاه ها به عنوان مراکز علم و دانش، نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان دارند.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، حامد قادرزاده رییس دانشگاه کردستان در آیین اختتامیه سی وهشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور ضمن خیرمقدم و تبریک دهه کرامت و میلاد فرخنده امام هشتم اظهار کرد: مفتخریم که استان کردستان میزبان سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی وزارت عتف است.

 وی ضمن ارایه گزارش کوتاهی از اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد ابراز داشت: در سی و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های کشور که به میزبانی دانشگاه کردستان در سنندج برگزار شد، در مجموع 400 دانشجو از سراسر کشور در 9 بخش، 41 رشته در 3 سالن مجزا در بخش آقایان و بانوان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 وی اذعان کرد: در این دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشجویی 16 تن از اساتید برجسته کشوری آقا و بانو داوری این مسابقات را به عهده داشتند.

 قادرزاده ضمن قدردانی از معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان بیان کرد: طی ماه های اخیر همکاران معاونت فرهنگی دانشگاه و دانشجویان با تشکیل کمیته های مختلف در برگزاری این برنامه تلاش مضاعف داشتند که جای قدردانی دارد.

رییس دانشگاه کردستان بیان کرد: دانشگاه ها به عنوان مراکز علم و دانش، نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان دارند و برگزاری جشنواره هایی مانند جشنواره قرآن و عترت می تواند فرصتی مناسب برای دانشجویان باشد تا با آموزه های قرآن کریم بیشتر آشنا شده و در مسیر تعالیم آن گام بردارند.

قادرزاده اضافه کرد: خدا را شاکریم که با وجود همه هجمه ها علیه دین اسلام، روز به روز بر تعداد مسلمانان در دنیا اضافه می شود و قرآنیان در حال افزایش هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانشگاه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان دارند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانشگاه ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان دارند"، کلیک کنید.