استاندار کرمانشاه: رقابت ها باید از فردا به رفاقت تبدیل شود

استاندار کرمانشاه: رقابت ها باید از فردا به رفاقت تبدیل شود

ری رایت/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با قدردانی از تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: انتظار داریم از فردا رقابت کاندیداها به رفاقت تبدیل شده و همه برای پیشرفت و توسعه استان تلاش کنند.

به گزارش ری رایت، محمدطیب صحرایی، در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان با تقدیر از تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: چند ماهی است که فرآیند انتخابات با تمام فراز و فرودهای آن در حال انجام است و امروز به ایستگاه پایانی خود رسید و خوشبختانه طی این مدت مشکل خاصی نداشتیم.

وی افزود: از رسانه ها نیز به خاطر همکاری و پوشش خبری مناسب این دوره انتخابات قدردانی می کنم.

وی اظهار کرد: انتخابات این دوره در کمال آرامش، اطمینان و در فضایی امن برگزار شد و فضای رقابتی خوب و قابل قبولی هم در این دوره شکل گرفت.

صحرایی گفت: انتظار این است از فردا که روز بعد از انتخابات است، رقابت ها به رفاقت تبدیل شده و همه در کنار هم برای پیشرفت و توسعه استان تلاش کنند.

وی با قدردانی از نمایندگان فعلی استان گفت: پیشاپیش به نمایندگان جدید استان هم تبریک گفته و انتظار داریم قدر فرصت خدمتی که بدست آورده اند را بدانند و از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه استان دریغ نکنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه از انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: در بسیاری کشورها شرکت در انتخابات اجباری است و افراد در صورت عدم شرکت از بسیاری خدمات اجتماعی و ملی محروم می شوند، اما در کشور ما شرکت در انتخابات کاملا اختیاری بوده و همین امر موجب ارزشمند شدن انتخابات در جمهوری اسلامی شده است.

وی افزود: مردم باید قدردان این فرصت باشند که به اختیار خود می توانند سرنوشت خود را رقم بزنند و امیدواریم نتایج این دوره موجب خیر و برکت برای کشور و استان ما باشد.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندار کرمانشاه: رقابت ها باید از فردا به رفاقت تبدیل شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندار کرمانشاه: رقابت ها باید از فردا به رفاقت تبدیل شود"، کلیک کنید.