اعلام حمایت ایران از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل

اعلام حمایت ایران از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل

سفیر و نماینده دایم ایران با اعلام حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، گفت: امیدواریم با تصویب این قطعنامه، شورای امنیت بتواند در موضع قبلی خود درباره درخواست فلسطین برای عضویت کامل تجدیدنظر کند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده دایم ایران با اعلام حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل، اظهارکرد: رای امروز در مجمع عمومی پیام روشنی به شورای امنیت ارسال می کند.

وی افزود: امیدواریم با تصویب این قطعنامه، شورای امنیت بتواند در موضع قبلی خود درباره درخواست فلسطین برای عضویت کامل تجدیدنظر کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام حمایت ایران از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام حمایت ایران از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل"، کلیک کنید.