عکس| ستاره ریال رویاهایش را زندگی کرد

به گزارش خبرگزاری ری رایت؛ ریال مادرید در بازی شب گذشته درحالی که تا دقایق پایانی بازی برابر بایرن مونیخ با یک گل عقب بود، توانست با دبل خوسلو که تعویض طلایی کارلو آنچلوتی نام گرفت، به پیروزی 2-1 برسد و راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شود.

این بازیکن پس از بازی گفت: «در نهایت همیشه رویای بودن در لحظه را دارید. گل اول در مورد آماده بودن و حضور در بازی است. رویاهای من به زیبایی این بازی نیستند. این بازی فراتر از رویا بود. درباره گل دوم هم از اول فکر می کردم که مردود نمی شود. این یک رویاست که در یک شب فوق العاده دیگر از برنابیو خلق شد. مربی پیش از بازی به ما گفت، که این بازی ها با قدرت قلب برنده می شوند.»

*نکته جالب در مورد خوسلو این است که او در سال 2012 توییت زیر را منتشر کرد که در آن سال برای دیدن بازی زنده ریال به دنبال لینک آنلاین بود، حالا کهکشانی ها با بریس او به فینال رسیدند.

عکس| ستاره ریال رویاهایش را زندگی کرد

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| ستاره ریال رویاهایش را زندگی کرد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| ستاره ریال رویاهایش را زندگی کرد"، کلیک کنید.