2 مقام Best design مسابقات بین المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

2 مقام Best design مسابقات بین المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

دانشگاه آزاد اسلامی یزد موفق به کسب دو مقام Best design ربات پرنده و خودرو خودران در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدرضا جناب زاده مسیول انجمن علمی رباتیک دانشجویی این دانشگاه و 13 عضو این تیم در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در خودرو پرنده و خودرو خودران این دوره از مسابقات شدند.

ربات های شرکت کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حایز شرایط Best design شدند.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک هزار و 800 شرکت کننده در 300 تیم حایز شرایط از مدارس و دانشگاه های کشور و حضور 9 تیم خارجی از 5 کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از 29 تا 31 فروردین 1403 در 24 لیگ برگزار شد و در روز جمعه 31 فروردین ماه با اعلام تیم های برگزیده به کار خود پایان داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "2 مقام Best design مسابقات بین المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "2 مقام Best design مسابقات بین المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید"، کلیک کنید.