توصیه ترامپ به نتانیاهو – ری رایت

توصیه ترامپ به نتانیاهو - ری رایت

به گزارش ری رایت، دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا با اشاره به اینکه «رژیم صهیونیستی قطعا در جنگ روابط عمومی بازنده است»، گفت: «به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل توصیه می کنم که به سرعت جنگ را پایان دهد و به زندگی عادی بازگردد».

بنا بر اعلام النشره، ترامپ با بیان اینکه «اسراییل باید آنچه را که شروع کرده به پایان برساند» و «به سرعت کار را تمام کند»، تصریح کرد: «به خاطر تصاویری که از غزه منتشر می شود « اسراییل بازنده جنگ افکار عمومی است.»

به گزارش ری رایت، وی پیشتر در گفت وگو با اسراییل هیوم تاکید کرد: باید به جنگ تان پایان دهید، ما به صلح نیاز داریم و نباید اجازه دهیم که این وضعیت تداوم داشته باشد.

ترامپ خاطرنشان کرد: اسراییل باید برحذر باشد زیرا بسیاری از کشورهای جهان و بسیاری از حمایت ها را از دست خواهد داد.

رییس جمهور پیشین آمریکا همچنین اخیرا در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» از «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا هرچه سریع تر به جنگ در نوار غزه پایان دهد و گفت اگر او رییس جمهور بود، جنگ غزه رخ نمی داد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توصیه ترامپ به نتانیاهو – ری رایت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توصیه ترامپ به نتانیاهو – ری رایت"، کلیک کنید.