راهپیمایی روز جهانی قدس در 120 نقطه فارس برگزار می شود

راهپیمایی روز جهانی قدس در 120 نقطه فارس برگزار می شود

ری رایت/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از 120 شهر و روستاهای بزرگ این استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان امشب، 14 فروردین در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: شعار محوری روز جهانی امسال «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» انتخاب شده است.

وی با اشاره به جزییات راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز اظهار کرد: این مراسم از ساعت 9:30 روز جمعه، 17 فروردین از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شده و به سمت بلوار کریم خان زند، میدان شهدا، چهار راه پیروزی، خیابان شهید دستغیب و خیابان 9 دی ادامه خواهد داشت.

ملک مکان مکان تجمع پایانی و سخنرانی و قرایت قطعنامه را شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد و گفت: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور، رییس عقیدتی سیاسی وزارت ودفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور سخنرانی خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان یادآور شد: با توجّه به جنایات اخیر رژیم اسراییل و به شهادت رساندن تعدادی از نیروهای مخلص و خدوم سپاه و همچنین استمرار جنایات این رژیم در غزه، حضور پرشور مردم همراه با انزجار و تنفّر شدیدتر نسبت به این رژیم غاصب خواهد بود.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهپیمایی روز جهانی قدس در 120 نقطه فارس برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهپیمایی روز جهانی قدس در 120 نقطه فارس برگزار می شود"، کلیک کنید.