تیاتر یک ضرورت اجتماعی، فرهنگی و انسانی است

تیاتر یک ضرورت اجتماعی، فرهنگی و انسانی است

محمد یاقوت پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری ری رایت در اندیمشک، با گرامیداشت روز جهانی تیاتر اظهار کرد: تیاتر یک ضرورت اجتماعی، فرهنگی و انسانی است و تجربه تجلی همزمان زیبایی و تفکر بر صحنه متعالی تیاتر همواره الهام بخش بوده و نمی توان منکر آن شد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان با بیان اینکه تیاتر ضرورتی است که همگان بر تاثیر شگرف آن بر آگاهی بخشی جوامع در ادوار مختلف اذعان دارند افزود: تیاتر نوعی هنر الهام بخش است که می تواند میان فرهنگ ها و مردم مختلفی که در سراسر جهان زندگی می کنند، پل ارتباطی برقرار کند و فرصت هایی برای آموزش و اطلاع رسانی در بستر زبان جهانی مشترک فراهم آورد و این از ویژگی های منحصر به فرد هنر تیاتر نسبت به سایر هنرها است.

وی تصریح کرد: روز جهانی تیاتر فرصتی است برای تجلیل از هنرمندان فرهیخته و پرتلاش این عرصه و بزرگداشت این هنر متعالی و گونه های بی شمار آن که باید از سوی مسیولان و متولیان ارشد کشور و استان مورد حمایت و توجه ویژه قرار گیرد و با ایجاد تشکیلات سازمان تیاتر کشور که خواسته به حق سالیان اخیر تیاتر کشور بوده، امید داریم تا به این مهم دست یابیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیاتر یک ضرورت اجتماعی، فرهنگی و انسانی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیاتر یک ضرورت اجتماعی، فرهنگی و انسانی است"، کلیک کنید.