یارانه بگیران بخوانند/یارانه این دهک ها واریز شد

یارانه بگیران بخوانند/یارانه این دهک ها واریز شد

به گزارش خبرگزاری ری رایت، یارانه کمک معیشتی مرحله 157 مربوط به اسفند ماه 1402 به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز پنجشنبه 24 اسفند ماه قابل برداشت است.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری، یارانه مرحله 157 بر اساس دهک بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک های اول تا سوم کل کشور واریز و از ساعت 24 روز پنجشنبه 24 اسفند ماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک های اول تا سوم هستند، مبلغ 400 هزار تومان به ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

223223

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یارانه بگیران بخوانند/یارانه این دهک ها واریز شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یارانه بگیران بخوانند/یارانه این دهک ها واریز شد"، کلیک کنید.