راننده نیسان له شده از زیر کامیون سالم بیرون آمد!

به گزارش ری رایت، در یک تصادف جدی با وجود اینکه شدت برخورد بسیار بالا بوده و به ستون های خودرو فشار زیادی وارد شده، اما سرنشین آن از میان ایربگ هایی که همگی به درستی و در زمان خود عمل کرده اند، به سالم ترین شکل ممکن خارج می شود.

مقاومت عجیب و شگفت آور خودروی وارداتی بازار ایران زیر یک تریلی! /عکس و فیلم

نیسان سانی 2023 یک سدان اقتصادی است که سابقه حضور ویژه ای در این سگمنت دارد و در ژاپن، هند و سایر نقاط آسیا و همچنین در مکزیک نیز تولید می شود. سانی 2023 در دو نوع بدنه سدان و هاچ بک عرضه می شود.

مقاومت عجیب و شگفت آور خودروی وارداتی بازار ایران زیر یک تریلی! /عکس و فیلم

سانی 2023 با موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر عرضه می شود که 118 اسب بخار قدرت و 149 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور با گیربکس دستی پنج سرعته یا گیربکس اتوماتیک CVT جفت می شود.

فیلم این تصادف را در «مقاومت عجیب و شگفت آور خودروی وارداتی بازار ایران زیر یک تریلی!» ببینید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راننده نیسان له شده از زیر کامیون سالم بیرون آمد!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راننده نیسان له شده از زیر کامیون سالم بیرون آمد!"، کلیک کنید.