روایت قصه های پهلوانان ایران زمین در رویداد «کودک و شاهنامه» – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

روایت قصه های پهلوانان ایران زمین در رویداد «کودک و شاهنامه» - خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ری رایت، ابراهیم زره ساز صبح یکشنبه در اولین رویداد «کودک و شاهنامه» در مشهد اظهار کرد: بزرگترین قصه گوی دنیا خداوند است. خداوند همه این دنیا را آفریده و آفریننده همه قصه ها و آدم های خوب و بد است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی افزود: ایران از قبل آدم های بزرگی داشته است. خیلی از قصه های بزرگان در شاهنامه وجود دارد، قهرمان هایی مثل رستم و آرش کمانگیر و… همه این آدم های خوبی بودند که محافظ سرزمین و مردم بود بودند.

وی با اشاره به قصه های دیگر در تاریخ ایران، گفت: قصه حضور امام رضا (ع) در کشور ما نیز یکی دیگر از این قصه ها است. امام رضا (ع) در طول تاریخ قصه های زیادی دارد که برای ما درس آموز است.

زره ساز ادامه داد: قهرمانان و آدم های خوب علاوه بر قصه ها در کنار ما نیز هستند. کسانی که به جنگ دشمنان ایران رفتند، روایت پدربزرگ ها و پدران ما که به جنگ آن آدم های ظالم رفتند نیز باید روایت شود. یکی از قهرمان های ما شهید سلیمانی بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با بیان اینکه رویداد «کودک و شاهنامه» با هدف آشنایی کودکان با این قصه ها و قهرمانان طراحی شده است، گفت: در این رویداد برنامه های شاد و متنوعی برای بچه ها طراحی شده است.

وی از جمله این برنامه ها به اورگامی، قصه گویی، شاهنامه خوانی، نمایش و کارگاه های آموزشی اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روایت قصه های پهلوانان ایران زمین در رویداد «کودک و شاهنامه» – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روایت قصه های پهلوانان ایران زمین در رویداد «کودک و شاهنامه» – خبرگزاری ری رایت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.