رشد 16 درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان

رشد 16 درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان

ری رایت/سیستان و بلوچستان رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در بهمن ماه سال جاری بیش از 2میلیون و 800 هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی انجام شده که نسبت به بهمن سال قبل 16 درصد رشد داشته است.

سید محمدرضا سیدحسینی در گفت وگو با ری رایت-  میزان جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان از ابتدای امسال را 21 میلیون و 636 هزار و 819 قطعه اعلام کرد و افزود: این میزان جوجه ریزی نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد افزایش دارد.

وی گفت: با این میزان جوجه ریزی افزون بر 36 هزار تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می شود.

حسینی بیان کرد: بمنظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ 327 واحد 20 هزار قطعه ای مرغ گوشتی و 15 واحد مرغ تخم گذار 20 هزار قطعه ای با سرمایه گذاری بیش از 2600 میلیارد تومانی بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون 400 واحد مرغداری 20 هزار قطعه ای فعال با ظرفیت 8 میلیون قطعه در هر دوره در استان سیستان وبلوچستان مشغول تولید هستند.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رشد 16 درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رشد 16 درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان"، کلیک کنید.