پایان داوری مرحله استانی سومین جشنواره ملی تیاتر درسی در سمنان/ راه یابی 15 اثر برتر به دبیرخانه ملی جشنواره در هرمزگان

پایان داوری مرحله استانی سومین جشنواره ملی تیاتر درسی در سمنان/ راه یابی 15 اثر برتر به دبیرخانه ملی جشنواره در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری ری رایت استان سمنان ،عرب خراسانی اظهار داشت: ازمجموع 300 اثر دانش آموزی در قالب نمایش صحنه ای و 31 اثر در قالب پژوهش و نمایش نامه نویسی که از سوی کانون های فرهنگی تربیتی استان به کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) شهرستان سمنان به عنوان دبیرخانه استانی فرستاده شده، پس از داوری نهایی، 15 اثر طبق سهمیه اعلام شده، انتخاب و به دبیرخانه ملی ارسال شد.

وی در ادامه افزود: کانون های فرهنگی تربیتی نقش به سزایی در هدایت استعدادهای فرهنگی و هنری فردی و گروهی دانش آموزان دارد و تیاتر درسی نیز یکی از ده ها عنوان برنامه هایی است که کانون ها می توانند در این زمینه اجرا کنند.

عرب خراسانی در پایان تصریح کرد: تیاتر درسی ظرفیت بسیار ارزش مندی برای شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزی در حوزه نمایش صحنه ای به ویژه بازیگری است و دانش آموزان و آموزگاران می توانند با توجه به کتاب های درسی به اجرای این فعالیت جذاب هنری بپردازند.

گفتنی است، داوری این دوره از جشنواره تیاتر درسی استان سمنان با حضور دو داور هنری، سه داور درسی، دبیر اجرایی جشنواره و ناظران استانی انجام شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان داوری مرحله استانی سومین جشنواره ملی تیاتر درسی در سمنان/ راه یابی 15 اثر برتر به دبیرخانه ملی جشنواره در هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان داوری مرحله استانی سومین جشنواره ملی تیاتر درسی در سمنان/ راه یابی 15 اثر برتر به دبیرخانه ملی جشنواره در هرمزگان"، کلیک کنید.