قدردانی رییس جمهور از برگزاری موفق جشنواره فیلم فجر

قدردانی رییس جمهور از برگزاری موفق جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرگزاری ری رایت،به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در تازه ترین جلسه هیات دولت از عملکرد و برگزاری موفق چهل ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر قدردانی کرد.

وی گفت: برای جشنواره فیلم فجر امسال باید از آقای اسماعیلی و همکاران شان تشکر کرد.

رییسی افزود: فضای جشنواره، توجه به هنرمندان و فیلم هایی که با موضوع دفاع مقدس ساخته شده اند، نشان می دهد کارهای ارزشمند و فاخری در این حوزه می تواند اتفاق بیفتد.

رییس جمهور تاکید کرد: باید هنرمندان را تشویق کرد تا در سال های آینده کارهای فاخرتری ارایه شود.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه به ربیس جمهور گزارش ارایه کرد.

وی گفت: تعداد سالن های سینما از 570 سالن به 900 سالن تا پایان سال می رسد. این در حالی است که فروش سینما نسبت به سالی که ما تحویل گرفتیم، 3 برابر افزایش پیدا کرده است.

وزیر فرهنگ همچنین تاکید کرد: مخاطبان سینما از 27 میلیون نفر عبور کرده و با این شیب به 30 میلیون نفر خواهد رسید.

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قدردانی رییس جمهور از برگزاری موفق جشنواره فیلم فجر" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قدردانی رییس جمهور از برگزاری موفق جشنواره فیلم فجر"، کلیک کنید.