استفاده از تسلا برای آزمایش فراری

امیرمسعود عابدین: در حالی که فراری از الکتریکی سازی به شکل هیبریدی استقبال کرده و تقریباً نیمی از فروش این برند در سال گذشته را به خود اختصاص داده است، اولین مدل تماما الکتریکی آن تا سال 2025 وارد بازار نخواهد شد.

احتمالا مهندسان این شرکت در حال محک زدن تسلا با سیستم PHEV آینده هستند که خودرو را در دو ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند. امیدواریم که فراری هیچ یک از عادات بد تسلا را یاد نگیرد!

استفاده از تسلا برای آزمایش فراری

این خودروساز در سال 2024 سه خودروی جدید را روانه بازار خواهد کرد که یکی از آنها می تواند دارای یک موتور پلاگین هیبریدی تویین توربوشارژ V6 باشد. جانشین لافراری ظاهراً دارای یک موتور برگرفته از 296GTB خواهد بود.

فراری ممکن است در حال حاضر بر روی خودروهای هیبریدی تمرکز کند، اما مانند بقیه خودروسازان، احتمالا در حال تحقیق در مورد خودروهای برقی هم هست. مدل S محبوب ترین مدل تسلا نیست، اما با بیش از 1000 اسب بخار قدرت در قوی ترین تریم خود، هر خودروی برقی فراری باید از این سدان چهار در آمریکایی بهتر باشد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در ری رایت مراجعه کنید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استفاده از تسلا برای آزمایش فراری" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استفاده از تسلا برای آزمایش فراری"، کلیک کنید.