یک اقتصاددان خطاب به بانیان وضع موجود/ متوسط دلار حبوباب و گوشت 73 هزار تومان است/ خود را به خواب زده اید

به گزارش خبرگزاری ری رایت، محمدصادق الحسینی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: بانیان وضع موجود (دلارزدایان) 66 میلیارد دلار با نرخ 28 هزار و 500 تومان و 40 هزار تومان داده اند، ولی متوسط دلار حبوبات، گوشت و محصولات کشاورزی 73 هزار تومان، لوازم الکترونیکی 63 هزار تومان و متوسط کالاهای وارداتی 68 هزار تومان است.

باز هم درس نمی گیرید؟ حق دارید! کسی که خودش را به خواب زده، نمی شود بیدار کرد.

یک اقتصاددان خطاب به بانیان وضع موجود/ متوسط دلار حبوباب و گوشت 73 هزار تومان است/ باز هم درس نمی گیرید؟ حق دارید؛ خود را به خواب زده اید

وی در عین حال در نوشته ای دیگر متذکر شد: وقتی همه کالاها با دلار زیر 40 هزار تومان وارد شده ولی متوسط کالاهایی که با آن دلارها وارد شده، 68 هزار تومان است، یعنی این سیاست دلارزدایان (ارز ترجیحی و دستوری) جواب نمی دهد!

223225

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک اقتصاددان خطاب به بانیان وضع موجود/ متوسط دلار حبوباب و گوشت 73 هزار تومان است/ خود را به خواب زده اید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک اقتصاددان خطاب به بانیان وضع موجود/ متوسط دلار حبوباب و گوشت 73 هزار تومان است/ خود را به خواب زده اید"، کلیک کنید.