گلفروشان محله سعادت آباد با احداث بازار گل ساماندهی شدند

گلفروشان محله سعادت آباد با احداث بازار گل ساماندهی شدند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه2 تهران گفت: بازار گل محله سعادت آباد با هدف ساماندهی گل فروشان و تسهیل در دسترسی شهروندان به مرکز عرضه گل احداث شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم وفناوری ری رایت، علی اصغر طاهری، گفت: باتوجه به بروز معضلات ناشی از فعالیت فروشندگان غیرمجاز گل های شاخه ای درمحدوده بلوار فرهنگ، همچون ایجاد سدمعبر وایجاد گره های ترافیکی ناشی از استقرار گل وگلدان درحاشیه معابر و تردد فروشندگان گل درمیان خودرو ها که موجب نارضایتی شهروندان و مخدوش شدن سیمای محل شده بود، مدیریت شهری منطقه اقدام به ساماندهی گلفروشان کرد.

طاهری افزود: در این طرح ضمن اقدامات بازدارنده از بساط گستری و فعالیت گل فروشان سیار درمعابر عمومی، بازار گل با سازه های سبک و مقاوم و برخورداری از 16 غرفه جهت عرضه انواع گل طبیعی و مصنوعی، گلدان، تاج گل و … در بلوار فرهنگ احداث شد.

وی افزود: با راه اندازی این بازار ضمن حمایت و ساماندهی گل فروشان و تسهیل دردسترسی شهروندان به گل و گیاه شاخه ای، موجب برقراری نظم و انضباط شهری و رفع گره های ترافیکی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گلفروشان محله سعادت آباد با احداث بازار گل ساماندهی شدند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گلفروشان محله سعادت آباد با احداث بازار گل ساماندهی شدند"، کلیک کنید.