پوشش نیکی کریمی در سریال سرزمین مادری جلب توجه کرد

تی‌وی‌بان در متنی قابل توجه و با اشاره به سریال سرزمین مادری نوشت: داستان فصل سوم سریال سرزمین مادری در دهه ۵۰ روایت می‌شود، اما دست سازندگان برای نمایش چهره واقعی زنان بسته بوده، با این حال اندکب از موی سر را نشان داده‌اند.

پوشش نیکی کریمی در سریال سرزمین مادری جلب توجه کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تی‌وی‌بان در متنی قابل توجه و با اشاره به سریال سرزمین مادری نوشت: داستان فصل سوم سریال سرزمین مادری در دهه ۵۰ روایت می‌شود، اما دست سازندگان برای نمایش چهره واقعی زنان بسته بوده، با این حال اندکب از موی سر را نشان داده‌اند، آیا نمی‌توان همین الگو را برای سریال‌های روز نیز به کار برد؟ مگر نمایش این پوشش در نمایش خانگی مساله‌ای ایجاد کرده است؟

تلویزیون با داشتن مدیران جسور می‌تواند بخشی از تابو‌های بی‌مورد را بشکند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پوشش نیکی کریمی در سریال سرزمین مادری جلب توجه کرد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پوشش نیکی کریمی در سریال سرزمین مادری جلب توجه کرد"، کلیک کنید.