پاداش میلیاردی فدراسیون وزنه برداری برای طلای المپیک

پاداش میلیاردی فدراسیون وزنه برداری برای طلای المپیک

رییس فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد پاداش هایی را قبل از المپیک و در صورت کسب مدال بعد از المپیک به وزنه برداران پرداخت می کند.

به گزارش ری رایت، وزنه برداری ایران در المپیک پاریس دو سهمیه در دسته 89 و فوق سنگین دارد. علی داودی و مصطفی جوادی دو نماینده ایران در المپیک پاریس هستند و فدراسیون برای ایجاد انگیزه در وزنه برداران از پرداخت پاداش در صورت کسب مدال و پرداخت حقوق در صورت زدن وزنه های تعیین شده قبل از المپیک خبر داد. 

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون در مورد برنامه خود برای ایجاد انگیزه در وزنه برداران به ری رایت گفت: پاداش هایی را تعیین کرده ایم و در صورت گرفتن مدال طلا 1.5 میلیارد تومان، مدال نقره 700 میلیون تومان و مدال برنز 500 میلیون تومان دریافت می کنند. وزنه هایی هم مشخص شده و به کادر فنی سپرده ایم که تا المپیک هر چند بار آن وزنه ها را تکرار کنند با نظر کادر فنی پاداش می گیرند و تلاش می کنیم این کار را دو، سه بار تا المپیک تکرار کنیم. قرار است که سرمربی تیم ملی گزارش ها را بدهد و سپس مبالغ را مشخص کنیم.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاداش میلیاردی فدراسیون وزنه برداری برای طلای المپیک" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاداش میلیاردی فدراسیون وزنه برداری برای طلای المپیک"، کلیک کنید.