واکنش سخنگوی وزارت خارجه به جنایت تازه صهیونیست ها

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به جنایت تازه صهیونیست ها

به گزارش ری رایت ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :« جنایات جنگی هولناک صهیونیست ها در نوار غزه در مقابل چشم جهانیان ادامه دارد!

بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در محیط بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح که به شهادت و زخمی شدن جمع زیادی از فلسطینی ها منجر شد، جدیدترین جنایت رژیم کودک کُش اسراییل است که همه قوانین و مقررات بین المللی را به سُخره گرفته است.

ممانعت فوری از استمرار این جنایات و پیگرد حقوقی و قضایی جنایتکاران صهیونیست، مسیولیت قطعی مجامع و نهادهای بین المللی و مطالبه افکار عمومی جهان است.

جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساکنان تحت محاصره نوار غزه، لکّه ننگ ابدی و پاک نشدنی بر پیشانی حامیان ریاکار آن است.»

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش سخنگوی وزارت خارجه به جنایت تازه صهیونیست ها" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش سخنگوی وزارت خارجه به جنایت تازه صهیونیست ها"، کلیک کنید.