هیچ دلیل قانونی برای جلوگیری از احداث تله‌کابین گرگان وجود ندارد

هیچ دلیل قانونی برای جلوگیری از احداث تله‌کابین گرگان وجود ندارد

ری رایت/گلستان فرماندار گرگان ابراز سلیقه‌ها را مانع از احداث تله‌کابین گرگان دانست و از نمایندگان مجلس و بزرگان استان خواست پیگیر اجرای مطالبه به حق مردم باشند.

اسماعیل نادری عصر دوشنبه، ۱۹ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه همه راه‌ها و مشکلات موجود در جامعه در قانون آورده شده و ما خود را به رعایت آن ملزم می‌دانیم، اظهار کرد: من هرگز شوراها را برای استیضاح و یا عدم استیضاح شهردار تحت فشار قرار نداده‌ام و معتقدم مسائل باید بر اساس قانون و به دور از تنش حل شود.

وی با بیان اینکه پاسخگو همه مشکلات و طرح‌های تلکه کابین هستیم و سرمایه‌گذار این طرح تأکید کرده که رگ گردنش را گرو می‌گذارد که حتی یک درخت هم قطع نشود گفت: از نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم که به طور جدی برای ارفع موانع و احداث تله‌کابین در گرگان اقدام کنند.

فرماندار گرگان ابراز سلیقه‌ها را مانع احداث تله‌کابین گرگان دانست و گفت: هیچ دلیل قانونی برای جلوگیری از احداث تله کابین وجود ندارد، مسئولان درحالی فضای سبز را بهانه می‌کنند. در حالی که در دل جنگل‌های مازندران و گیلان جنگل‌های وسیع‌تر و متراکم‌تری وجود دارد ولی هیچ منعی برای این استان‌ها قائل نشده‌اند.

نادری با اشاره به با اشاره به نیمه‌کاره ماندن برخی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در شهر گرگان ادامه داد: تعلل و تساهل برخی از اعضای شورای شهر و شهردار در اجرای وظایف قانونی سبب شده تا بزرگان شهر مانند دادستان برای امور معمول و جاری شهر ورود کنند که این رویه اصلاً معمول و پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه اینکه باید همه جوانب را دید و از قضاوت ناعادلانه پرهیز کرد، اضافه کرد: عملکرد شهرداری گرگان در حوزه مباحث فرهنگی و جهادی  به ویژه در محلات کم برخوردار قابل تقدیر بود اما عملکرد فعلی و خروجی فعالیت اعضای شورای شهر در دوره ششم و شهرداری در کل مورد رضایت شهروندان نیست.

این مقام مسئول بر ضرورت شکل‌گیری یک رویکرد تعاملی در پارلمان گرگان تأکید کرد و افزود: اینکه فرماندار، دادستان و دیگر مسئولان برای حل معضلات شهری و مطالبات مردمی به مدیران شهری تذکر بدهند نشانه عملکرد ضعیف آن‌ها است.

پایان خبر ری رایت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هیچ دلیل قانونی برای جلوگیری از احداث تله‌کابین گرگان وجود ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هیچ دلیل قانونی برای جلوگیری از احداث تله‌کابین گرگان وجود ندارد"، کلیک کنید.