هاشمی: المپین ها با پاداش راهی می‌شوند/ در بحث قانون سرباز قهرمان تغییراتی صورت خواهد گرفت+ فیلم

بازدید وزیر ورزش از تمرینات ندا شهسواری

هاشمی: المپین ها با پاداش راهی می‌شوند در بحث قانون سرباز قهرمان تغییراتی صورت خواهد گرفت+ فیلم

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش مبلغی را به عنوان پاداش به ۴۰ نفر المپین کاروان ایران قبل از اعزام به مسابقات پرداخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ری رایت، مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در دیدار وزیر ورزش و جوانان در بازدید از اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای، گفت: شهسورای برای سومین بار با قهرمانی در آسیای میانه سهمیه را گرفت. ندا شهسواری تنها خانمی است که سه بار در المپیک حضور داشته و دارد. باتوجه به حفظ جایگاه قهرمانی و حمایت های وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک، مسئولیت سنگین پرچمداری کاروان ایران در مراسم افتتاحیه برعهده اوست که البته حق شهسواری نیز هست. چراکه در فاصله سالهای 79 تا 80 که عضو تیم ملی نوجوانان بود، همزمان به صورت دائم و منظم عضو تیم ملی بزرگسالان نیز بوده که تا به الآن حدود 23 سال می‌شود.

تداوم حضور شهسواری در تیم ملی جای تشکر دارد

وی افزود: این تداوم و استمراری جای تقدیر و تشکر دارد. اشتری نیز در بازی های کشورهای اسلامی پیروزی های درخشانی کسب کرد و با شهسواری توانست در فینال آذربایجان را شکست دهند. در فینال ارومیه که میزبان بودیم نیز دوباره توانستند ترکیه را شکست دهند. در مسابقات تاشکن ،اشتری تا مرحله نیمه نهایی بالا آمدند و در جدول حرف شهسواری شد و در یک رقابت نزدیک، شهسواری پیروز شد.

تا قبل از اعزام، به المپین ها پاداش می‌دهیم

کیومرث هاشمی در بازدید از اردوی تیم ملی تنیس روی میز المپین ها گفت: وزارت ورزش مبلغی را به عنوان پاداش به ۴۰ نفر المپین کاروان ایران قبل از اعزام به مسابقات پرداخت می‌کند. سومین حضور پیاپی ندا شهسواری افتخار بزرگی برای ورزش بانوان ایران است. برای رشته‌ای مثل تنیس روی میز در بحث قانون سرباز قهرمان تغییراتی صورت خواهد گرفت. به دنبال تصویب قانون حق رشد برای رشته‌های ورزشی از جمله تنیس روی میز هستیم. تنیس روی میز ایران مسیر روبه رشدی را طی کرده است، افتخارآفرینی این رشته در آسیا با افتخارآفرینی در المپیک برابری می‌کند.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هاشمی: المپین ها با پاداش راهی می‌شوند/ در بحث قانون سرباز قهرمان تغییراتی صورت خواهد گرفت+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هاشمی: المپین ها با پاداش راهی می‌شوند/ در بحث قانون سرباز قهرمان تغییراتی صورت خواهد گرفت+ فیلم"، کلیک کنید.